Zápis ze dne 8.3.2018
Bytové družstvo Čéčova 5153, Čéčova 793/51, 37004 České Budějovice
IČO 25195476
Zápis ze schůze představenstva a kontrolní komise ze dne 8.3.2018
Přítomni Blanka Talířová, Vladimír Talíř, Petr Mužík za představenstvo,
Ing. Dana Chytilová, Michaela Hovorková za kontrolní komisi
V únoru Správa domů s.r.o. dodala požadovaný kontakt na firmu zajišťující revize rozvodů elektřiny, po telefonické domluvě byl stanoven termín na den 7.3.2018, revize zjistí závadu v elektr. vedení na terase
Byly zpracovány Dodatky ke Smlouvě o dílo č. 3 a 4 (Ing. Chytilová), naskenovány, odeslány Ing. Holbové (Certigo) spolu se skeny příslušných faktur k Dodatkům a protokolu o předání stavby, firma Certigo zajistí odeslání na IROP
Dne 23.2.2018 bylo namontováno nové čidlo firmou AZ Energie pro regulaci topné soustavy
Firma Asarko dodala prohlášení o dokončení oprav Díla, které se nedaly uskutečnit kvůli počasí (oprava fasády vchod č.53 a nátěry spodků lodžií), dokončeno bude do dne 15.4.2018
Dne 27.2.2018 byla provedena regulace otopné soustavy po zateplení domu firmou AZ Energie, regulace je podmínkou pro získání dotace
Dne 27.2.2018 p. Talířová schůzka v České spořitelně, proplacení 2 posledních faktur (více-méně práce a konečné vyúčtování) zhotoviteli Díla
Dne 2.3. Správa domů s.r.o. zaslala informace emailem o nutnosti prohlídek preventivní požární ochrany na domech Bytového družstva dle vyhl. 246/2001 Sb., kontrola musí proběhnout každý rok, Představenstvo družstva vzalo informaci na vědomí a požádalo Správu domů s.r.o. o zajištění požární prevence v souladu s uvedenou vyhláškou
Vzhledem ke skutečnosti, že v rámci Revitalizace bytového domu v ulici Čéčova 5153 nebyl proveden celkový úklid ze strany zhotovitele (fakturace zhotovitele byla ponížena o méněpráce, které se kromě jiného týkaly i úklidových prací), bylo navrženo zajistit generální úklid s firmou Šefránek s.r.o. IČO 45044538, která provádí běžný úklid domů. Byl navržen rozsah úklidových prací, který zahrnuje úklid společných prostor obou domů včetně umytí vchodových dveří, dveří na terasy, úklid okolí domů – zahrady, dvora, částečnou úpravu terénu – zavezením zeminy, osetím travním semenem, ostříhání keřů a vybraných stromů zahrady a odvoz rostlinného odpadu a odpadků atd. Termín úklidových prací byl stanoven v týdnu od dne 12.3.2018.
Návrh na výše uvedené úklidové práce včetně termínu byl schválen všemi členy představenstva družstva s tím, že částka za úklidové práce nepřesáhne 22 000,- Kč
Připravují se podklady pro výběrové řízení na opravu spodní terasy tak, jak vyplynulo z členské schůze konané dne 5.3.2018
Pro smluvní penále, které bude vystaveno zhotoviteli za pozdní předání, je nutné neprodleně zjistit podmínky k zastupování BD právníkem, z toho důvodu bude vznesen dotaz k právníkovi IROP a p. Mužík také vznese dotaz k právníkovi, který se zabývá obchodním právem
Dne 7.3.2018 proběhla revize elektriky, přítomen p. Talíř, revizní zpráva bude dodána.
Ing. Chytilová provede elektronický zápis členů představenstva a kontrolní komise do obchodního rejstříku