červen 2018
Bytové družstvo Čéčova 5153, Čéčova 793/51, 37004 České Budějovice
IČO 25195476
Zápis
Přítomni Blanka Talířová, Vladimír Talíř, Petr Mužík za představenstvo
21.3. dodal p. Baloun závěrečnou zprávu TDI pro IROP, odevzdáno Ing. Holbové
23.3. p. Mužík schůzka s právníkem ohledně smluvní pokuty
26.3. podpis prodloužení smlouvy o úvěru v České spořitelně p. Talířová, p. Talíř
28.3. odeslání všech požadovaných dokladů Ing. Holbové – čestné prohlášení o
bankovním účtu, protokol o regulaci otopné soustavy, částka týkající se smluvní
pokuty
Firmě Asarko odeslána datovou schránkou výzva k zaplacení penále, potvrzení
zasláno Ing. Holbové pro IROP
29.3. podepsané potvrzení o účtování doneseno k podpisu ještě na Správu domů,
kde potvrzeno, naskenováno a odesláno Ing. Holbové – p. Talířová
Odevzdáno daňové přiznání – Ing. Chytilová
14.4. zaměření ploch zadních vchodů do domu a chodeb – p. Talířová, p. Talíř
18.4. dodal p. Ryneš cenovou nabídku na mezistěny mezi balkóny
21.4. odeslán email p. Špundové – stížnosti na nájemníky v bytě 11/53
25.4. vyzvednuto potvrzení plateb v České spořitelně a odesláno Ing. Holbové,
odeslány také další scany, výpisy a dokumenty, které požadoval IROP
28.4. p. Hovorková odevzdala seznam podnájemníků, zkontrolovala počty osob
v pronajatých bytech
p. Talíř řeší s firmou Elektro kontakt s.r.o. osvětlení teras
19.5. podepsána smlouva o dílo s firmou Binter spol. s r.o. – oprava terasy
22.5. deratizace, přítomna p. Talířová
23.5. podepsán dodatek č.1 příkazní smlouvy se Správou domů o zpracování
osobních údajů dle nařízení GDPR
26.4. prohlídka sklepních prostor s firmou Takr – p. Talířová, p. Talíř
28.4. odeslána datovou schránkou změna zápisu do OR – Ing. Chytilová, p. Talířová
29.4. zaplacen poplatek za změnu v OR 2000,- Kč
31.5. lešení u vchodu domu č. 53 – oprava fasády
4.6. na účet BD byla připsána částka 2.021.411,16 Kč – dotace z fondu IROP
6.6. odeslána doporučeně předžalobní výzva firmě Asarko s.r.o
7.6. nové el. rozvody na terasách a osvětlení firma Elektro kontakt s.r.o.
p. Talířová zajistila vrácení přeplatků za rok 2017 – část z pokladny BD, část příkazy
k úhradě z účtu BD
14.6. převzetí položkového rozpočtu stavby – zpracoval Ing. Jan Špaček (týká se
renovace zadních vchodů, dlažeb) p. Mužík
Firmě Certigo proplacena faktura ve výši 27.830,- Kč
Představenstvo všemi hlasy přijalo nabídku firmy Takr stavební s.r.o. se sídlem ve
Strakonicích na rekonstrukci a opravu zadních vchodů obou domů, chodeb, předních
vstupů obou domů, dle jejich cenové nabídky. Do výběrového řízení se přihlásila
pouze tato firma, i když představenstvo jednalo s několika firmami, které nakonec
neměly zájem. Cenová nabídka firmy Takr stavební s.r.o. je ve výsledku levnější než
předložený položkový rozpočet Ing. Špačka.
20.6. podpis smlouvy o dílo s firmou Takr stavební s.r.o.
22.6. Ing. Holbová Certigo poslala notifikaci interní depeše – každý rok zpracovat
zprávu o udržitelnosti projektu, která je stanovena od 22.6.2018 na 5 let
30.6. firma Takr stavební s.r.o. zajájila práce dle smlouvy
16.7. Ing. Holbová zaslala další doklady k dotaci ke sledování
17.7. telefonická domluva s p. Rynešem z Ocelových konstrukcí ohledně mezistěn
mezi balkony – po dovolené
19.7. emailová komunikace s právníkem ohledně smluvního penále
Telefonicky domluva s p. Rudolfovou ze Správy domů ohledně požární prevence
30.7. schůzka s JUDr. Koubkem ohledně penále – p. Talířová, Ing. Chytilová
8.8. odeslán doporučeně dopis od JUDr. Koubka firmě Asarko s.r.o. ohledně smluvní
pokuty
Komunikace s firmou Takr stavební s.r.o. ohledně nákupu a montáže poštovních
schránek
Nákup šňůr na prádlo, pověšeny na oba sušáky venkovní (160,-Kč)
13.8. provedena prohlídka domů, hydrantů a hasících přístrojů, nové náplně hasících
přístrojů, požární prevence firma Lošek (4.417,-Kč)
14.8. schůze představenstva, přítomni p. Talířová, p. Talíř, p. Mužík, Ing. Chytilová,
p. Prskavcová, p. Hovorková
16.8. předání terasy firma Binter s.r.o.
22.8. předání dlažeb firma Takr stavební s.r.o.
24.8. schůzka v ČS s p. Horákem – proplacení faktur firmě Takr stavební s.r.o.
29.8. schůzka v ČS s p. Horákem – proplacení faktury firmě Binter s.r.o. + dodání
smlouvy o dílo obou firem
30.8. schůzka s p. Zabilkou – havárie odpadu v domě č. 51, objednávka na
odstranění havárie a opravu kanalizace
31.8. p. Hovorková podala výpověď z revizní komise
Celý měsíc komunikace s p. Křišťanovou ze Správy domů ohledně rozpočítání
nákladů na balkony a dalšího, týkající se účetnictví – Ing. Chytilová